
12. maj 2016
Vi er glade og stolte
Hvordan kan virksomheder blive bedre til at sætte priser? Det får du svar på i vores bog ‘Ny Prissætning’, som netop er kommet på hylderne i boghandlen.
Bogen gennemgår seks prissætningsværktøjer, som forbedrer bundlinjen i danske virksomheder. Den er en del af Pricing Excellence-projektet, som Incentive har gennemført i samarbejde med CBS, og som er støttet af Industriens Fond.
Du kan også finde bogen online her.
Del på
Andre nyheder
SERVICES
Market access og sundhedsøkonomi
Market access-landskab og -strategi, real-world evidence og registeranalyser, sundhedsøkonomisk modellering, HTA- og tilskudsansøgninger, litteraturstudier, surveys og patient-reported outcomes.
Transport og infrastruktur
Omkostningsanalyser, business cases, takster og priser, investeringsanalyser, prognoser, prissætning, kollektiv transport, regulering og markedsanalyser.
Klima og energi
Analyser af klimaaftryk og -tiltag, ny regulering, samfundsøkonomi, cost-effectiveness, business cases, investeringsanalyser, klimaplaner, effektiviseringspotentialer, skatter og afgifter.
Samfundsøkonomi
Cost-benefit, cost-effectiveness, intern rente, nutidsværdi, skatteforvridning, effekter for statskassen, afgifter og skatter.
Prissætning
Pricing excellence, værdibaseret prissætning, prissætning af nye produkter, design af nye prismodeller, optimering af rabatter og rabatpolitik, og prisregulering.
Konkurrence og erstatning
Økonomiske erstatningsopgørelser, fusioner, statsstøtte, dominerende stilling og immaterielle rettigheder.
BI & Analytics
Analytics, BI, data, what if?, Python, Power BI, kortlægning, diagnose, prognose, anbefaling, forecast og værktøjer.